"Life is full of misery, loneliness, and suffering - and it's all over much too soon" Woody Allen Wspomnienia z codzienności... A little bit of this and a little bit of that...

sobota, 29 maja 2010

Allium. Czosnek ozdobny. Elite.

Gdy byłam w lipcu ubiegłego roku w Barcelonie, spacerując po Ramblas zauważyłam przepiękny czosenk ozdobny...przypominający dmuchawce. Jesienią sprowadziłam kilka cebulek z Holandii i teraz mam już to cudeńko w swoim ogródku.
Zdjęcia, które dzis prezentuję pochodzą z Barcelony...







Zdjęcia z mojego ogródka są zamieszczone w poprzednim poscie.

3 komentarze:

  1. Gorgeous!! I'm partial to lilies. I love the scent!

    OdpowiedzUsuń
  2. To cudeńko zaczyna kwitnąć i w moim ogrodzie dzięki Tobie. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała przyjemność po mojej stronie!!!

    OdpowiedzUsuń